Our hands will not be taught to hold another's 'cause we're the special two

Helgen har varit rolig, i fredags blev det "fest" eller något liknade, for lite hit och dit :P Sen igår (lördag) kom martina hit och vi såg 10 things I hate about you, var väldigt längesen man såg den så var kul :) Sen kollade vi på gamla bilder ifrån 7an och framåt, vilka minnen!

Idag blev det att fara på loppis med mamma och pappa, hittade två krukor som jag gillade, sen köpte jag en navelpiercing och en lampa, mycket fina. Är väldigt sugen på flytta hemifrån nu men det lär få vänta ett tag tills jag får en inkomst.

Nu ska jag kolla lite bilder som jag ska beställa efter och sen blir det att plugga Nk har redan laddat med kaffe. Hejs :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback