Jordgubbar Och Massa Läxor

Sitter och försöker ta tag i det sista på idrottspsykologin. Vill inte påstå att det går framåt direkt men en fråga är bättre än ingen.

Efter ännu en tung dag med läxor som sitter på huvudet hade mamma varit och köpt jordgubbar som gjorde att jag sken som en sol då jag kom hem. Helt underbart, nu fattas det bara att den envisa snön vill försvinna och att solen kommer tillbaka. En till grej det får INTE snöa i helgen.

Är ensam hemma och ska försöka ta och passa på att göra bort så mycket läxa som möjligt då. Då är det bara jag och böckerna.. Ser verkligen framemot de, eller?.

Nä men nu ska jag fortsätta mumsa jordgubbar, hihi :] hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback