I was walking with a ghost

I fredags blev det fest i håkmark vilket var trevligt!

I lördags var det dåligt väder och jag kände mig så uttråkad så jag ringde och hörde ifall pappa kunde komma och hämta mig till stugan så då drog jag dit. Var väldigt mysigt där. Såg serier på datorn och pluggade. Sen idag, söndag så var det väldigt fint väder så tänkte varför inte gå ut och sätta mig i shorts och en tröja och plugga. Satt där i 10 min och sen höll jag på frysa ihjäl, varmt ibland men sen blåste de galet mycket så blev mest kallt.

Sen ikväll har vi suttit och bestämt klart de mesta inför resan så nu så ska dom boka ikväll men jag behövde fara hem för att plugga, jättekul.. Men det var mycket trevligt!

Nu ska jag börja plugga igen och ser inte framemot morgondagen. Hejs :)
'

Lessheten..




Klänningen som ska sys om och kanske användas på studentkvällen. Får btw studentmössan imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback