I love the way that you move and all the things that you do

Imorgon är de valborg och de kommer bli galet kul! Ikväll har jag och Anki städat i lägenheten så de är fint här då alla ska komma. Känns bra. Imorgon blir det att ta fram damsugaren då mamma och pappa har dragit till stugan. Hon hjälpte till och med till att städa mitt rum vilket jag är jättetacksam för! :D Lovely!

Redovisning imorgon som jag kom på nu , måste ta fram papperet och kolla lite på det innan jag ska sova så jag kommer ihåg vad jag ska säga. Kommer då inte ha en blekaste om vad jag snackar om så blir spännande att se lärarens kommentarer om hon säger något. Kommer då inte kunna svara på något :p

Nä nu taggas morgondagen med musik och nu blir det snart duschen. Hejs! :)




Jag vill ha sommar nu, riktig sommar, med värme och långa varma sommarnätter :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback