Fight For This Love

Har varit ute och sprungit med anki ikväll, var väldigt skönt men jobbigt. Fast älskar känslan sen då man har gjort bort sånt där då man senare på kvällen kan lägga sig ner och vara nöjd över sig själv. Härligt var det ialla fall och nu blir det beach 2010 som jag sa!

Hade tänkt att se Bloody Diamond ikväll men orkade inte se så mycket och nu tänkte jag faktiskt sova. Ska göra så mycket plugg i helgen och förhoppningsvis något kul på kvällarna. Men får se vad som dyker upp. Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa. Gonatt :)


Är så trött på min design nu så bli inte förvånade om jag gör om den, vill ha mer sommrigt nu för svart kändes lite tråkigt den här årstiden. :p Hejs!

Kommentarer
anki säger:

haha dom satte ju på nån annan film. det var inte blood diamond, det var red dragon ist! :( :O

2010-04-15 | 23:00:12
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
sandra säger:

Skit på dom! tyckte den verkade annorlunda xD

2010-04-16 | 14:01:13
Bloggadress: http://silversandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback