Bra dag..

Börjar dagen med att jag var helt säker på att vi hade sovmorgon, hade jag de? NEJ. Hade 20 min på att ta mig till skolan för att där hämta ut studentmössorna och sen ta mig till lektionen. Efter den så hade vi lunch och de var ingen go mat heller. Sen hade vi redovisning som gick sisådär och efter det hade jag ett prov som gick åt helvete. Kommer hem och tror att jag har mitt arbete som ska vara klart tills imorgon kvar på skoldatorn som är kvar i skolan. Som tur är så har jag skickat de på min mail. Puh! Nu ska jag om en stund fara till stan och träffa anki och fika på waynes och plugga. Dessutom måste jag få igång moppen snart för jag är så less på åka buss. Nu har jag fått ut lite men lär skriva mer sen. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback