Any Day Now

Nu är jag less och trött.. Har gjort bort på två dagar 3 redovisningar och 1 prov. sen återstår de här än så länge, får alltid mer såfort man börjar känna sig mer avslappnad.


Styrketräning x2 ?
Naturkunskap redovisning fredag
Naturkunskapsfrågor + förhör onsdag
Psykologi examintationsuppgift v.18
Massagen Fredag
Religion B uppgift v.?
Projektarbetet helt klart fredag

Har jag glömt något?

Är helt slut i huvudet och de enda jag vill är ut och rensa huvudet men de går inte då man har allt de här att tänka på.. Stressen och pressen är INTE kul. Nu ska jag fortsätta med dessa satans naturfrågor och sen kommer Martina på en stund också. De blir bra. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback