Living On The Wildside

Lite sen på upptadera men ja jag är ju som ingen bloggmänniska.

Har fått lov och det är otroligt skönt. Imorgon på onsdag blir det att fara på Corona och förhoppningsvis är det lite mer folk än dom jag vet just nu som ska dit. Men kan nog bli lyckat!

Sen halloween blir nog kul! Nu måste vi bara hitta något ställe att vara på ;) Hoppas då att de blir super!

Sen känner jag att jag är så trött på hur min blogg ser ut och att jag kanske skulle bli mer motiverad på skriva om jag faktiskt gillar den så jag funderar på att sitta och fixa med den nu ikv. Är lite ovan så lär ju ta sin lilla tid men det kan vara mysigt att sitta en kväll när man har lite att göra och fiffla med den.


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback