Kaffe kaffe kaffe och plugg

Jag hatar verkligen filosofi. Förstår ingenting alls speciellt inte av inlämningen som ska vara klar imorgon. Hur svårt som helst tycker jag. Vet inte heller hur man ska skriva allt. Så därför blir det en sen kväll med kaffe ikväll och massor av skrivande. Just nu ångrar jag att jag inte har varit på dom två senaste lektionerna utan sagt att man ska jobba hemma. Nu behöver jag som hjälp och har sjukt mycket plugg i övrigt att göra dessutom. Har en filmanalys som ska in på måndag, samt samma måndag ska jag göra filosofiprov. Sen har jag redovisning på fredag och på tisdag ska bildberättelsen vara klar och redovisas. Så jag och malin måste fara och fota. Jag blir tokig.

Nu kom mamma hem med kex och ost som ska bli grymt gott iaf och sen ska jag fortsätta med mitt intressanta filosofiarbete.

Ha det underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback