21 Guns

Sitter och försöker ta tag i det här med pluggandet. Kan verkligen inte påstå att det går framåt desto värre. Har äntligen fixat tillbaka mitt internet nu och det är väl det som får mig att inte kunna slita mig från datorn antar jag. Snart måste jag ta tag i det här och som tur är så är jag till och med ledig imorgon eller rättare sagt har inga lektioner på grund av lite olika saker. Men det är skönt! Så imorgon blir det att läsa inför naturkunskapen som är på fredag. Känns svårt men hoppas att man kommer fixa det.

I helgen så överraskade vi ju en kompis för hon har fyllt år och hon hade ingen som helst aning om det vilket var väldigt kul att se hennes reaktion. Och innan festen hade jag, marre och ewe väldigt kul hos mig och tog en del bilder med webbkameran som jag tänkte lägga upp nu.

Till helgen blir det troligtvis att ha en tjejkväll som ska bli galet kul och sen på lördag får jag se om det blir krogen, men på ett sett var jag inte så sugen på det men får se vad som blir.

Hare bäst :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback