True

Igår (lördag) blev en väldigt tråkig kväll. Först kändes det väldigt skönt att vara hemma men sen då folk skulle iväg och festa blev man självklart sugen på de. Men har man en envis pappa som vägrar släppa iväg en för man har lovat att vara hemma den kvällen så har man. Var väl som ganska skönt ändå att vara hemma men hade varit roligare att vara där. Som sagt ändå, fester kommer och går, nästa helg blir det säkert något annat.

Idag for jag iväg en sväng med mamma och pappa efter jag vaknade förvirrad och undra vart dom var. Ringde pappa och frågade och han hade tydligen kommit in och sagt det till mig men minns det verkligen inte. For en snabbis på HM och hittade en jacka. Var dessutom 20% rabatt på den utan att jag visste om det , de var inte helt fel!

Ikväll har jag skrivit klart naturkunskapen och hade tänkt kolla på idrottsmedicinen också men i och med att min dator blev som den vart så kan jag inte göra det. Hade bara visst antal dagar jag fick använda power point och word så de sket sig. Det innebär också att jag måste konka hem min andra dator imorgon.. KUL.

Nu funderar jag på att soova, göra en tidig kväll för en gångs skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback