Like I Love You

Ännu en skoldag avklarad = en dag mindre kvar! Känns otroligt skönt.

Började med idrott och badminton. Var inte så jättesugen på det men det gick ändå, rundbadminton var helt klart det roligaste! Sen blev det sveenska och där höll några tal vilket var rätt kul att lyssna på och alla hade så galet bra tal! Efter svenskan hade vi hål i över 2 h vilket var väldigt tråkigt men jag och marre började i alla fall planera våran ledarskapuppgift. Sen blev det FILOSOFIIIIII, kul,kul,kul.. Fick lika mycket gjort som vanligt kändes det som, iaf då jag var där..

Sen for jag mamma och pappa och kollade på tapeter och golv till badrummet eftersom dom som vi hade beställt efter hade utgått.. Jag var galet less för jag hittade inga jag tyckte om. Men tillslut så hittade vi något som inte såg förjävligt ut iaf. Hoppas det blir bra nu. Dom ska börja jobba på måndag så förhoppningsvis så kommer det bli klart snart. Fast möblerna kommer inte förän den 25 om jag minns rätt så de känns lite tråkigt. Men men om man väntar på något gott väntar man aldrig (ALLTID) förlänge.  Eller hur det nu var.

Imorgon blir det att fara på bio ändå, se någon läskig film. Har inte så stor koll på filmnamn så , men den har i alla fall premiär imorgon så.  ^^

Sen plugg plugg plugg.. Så fort det börjar ta slut kommer det mer. Som en bommerang, den kommer alltid tillbaka..

Nu ska jag nog se en film eller något sen sooooova :)  pusshej! 



                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback