Forever Angel

Idag började dagen med 1 och en halv timme sång vilket var sjukt kul. Blev lite omväxling för en gångs skull. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig ibörjan för vi sjöng nå konstigt men sen blev man mer fokuserad eller hur man kan beskriva de.. Sen gick tiden jättefort sen svenska men det var rätt lugnt där och fick sluta tidigare, eller läraren behövde gå. Efter det hade vi ett låååångt hål. Gick fortare än trott ändå. Sen hade vi våran älskade filosofi.. sen HEM! Sen fick jag hämta mamma som hade varit och ätit med jobbet.

Ikv har jag suttit och sett how I met your mother och pluggat lite naturkunskap. Och jag har kommit fram till att jag hatar fortfarande naturkunskap.. Trodde jag skulle gilla det den här gången men nej , alltid samma visa det vänder vad jag tycker.

Och nu blev jag bara less, fattar inte varför , idiiot är hon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback