First Time

Åh så skööönt, nu har jag äntligen skrivit klart svenskatalet! Hoppas det blir bra nu bara. Måste plugga in det imorgon samt skriva pm. Sen har jag bara filmanalysen kvar som jag borde skicka in i veckan och sen skulle det nog också vara bra att börja plugga filosofin.

Helgen var kul, blev cover club i fredags. Började med att jag och marre drog hem till mig och gjorde oss klara , taggade till med lite musik samtidigt och käkade. Sen tog vi bilen till Jonzza och förfestade lite. Men dom drog så tidigt till en fest så vi tog bussen hem till mig igen och fortsatte där. Sen for vi till cover club. Inte så mycket kännt folk den här gången dock men var kul ändå!

På lördan blev det att ta det lugnt, slappade med filmkväll , tog ju bara ca 1 och en halv timme att hitta en film. Och slutade med en som man hade sett. Men var kul ändå.

Om söndagen har jag inget att berätta, tog mest lugnt.

Men nu ska jag sova, är så trött.

pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback