Filip och Fredrik + en massa filosofi

Var ruggit kul att gå ut igår, blev en lite spontan grej och helt klart värt. Träffa lite folk och dansa så fötterna gjorde ont.

Sen jag vaknade i morse, eller halv 12 rättare sagt av att min kusin ringer, var väldigt kul att prata med henne. Var så längesen sist. Vill dra till stockholm nu , vore galet kul!

Efter det blev det att ligga och plugga lite filosofi, var ensam hemma ett tag så passade på att få lite gjort då. Efter det såg jag lite på supernatural medan jag väntade på maten. Resten av dagen och kvällen har det pendlat mellan filosofin och andra saker på datorn. Kommer väl få sitta till imorgon för att få någonting att fastna i den här hjärnan (ahhh vilken hjärna går bara in och ut ju...) orkar inte.
Pappa ropade och tyckte jag skulle sitta och se Filip och fredrik med han som brukar vara rätt skönt att ligga i soffan och se på söndagkvällar men känns inte som jag har tid nu utan är väldigt stressad över skolan. Men i reklamen hinner man slänga blicken på instuderingsfrågorna som kanske ger lite ändå.

Nu börjar det igen , pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback