Fall Baby Fall

Nu äntligen har jag fixat så photoshop funkar och det syns nog också på bloggen att jag fick ett ryck och gjorde om den. Kändes som det var dags för lite uppgradering på den.

Det var väldigt UNDERBART med lov! Ett till imorgon skulle inte sitta fel men jullovet är ju inte allt för långt borta. Köpa julklappar, mysa med julmusik och tända ljus. och advent dök just upp i mitt huvud, hur mysigt är inte det att varje söndag få tända ett nytt ljus i staken. Sen luciavakan. Vi var ju som sugna i klassen att luciavaka men nu är den ju på en lördag, hur kul är det. Men som dom sa att vi kanske får göra det på söndag istället för poängen med de känns som att de är att man ska gå till skolan trött och att det faktiskt är förståeligt om man är det.

Jag känner att jag borde skriva mitt svenska tal, har små idéer om vad jag ska skriva men går inte så mycket mer framåt. Sen naturen borde jag skriva klart, och verkligen skriva filmanalysen, kommer snart knappt ihåg filmen. Lär ju sluta bra.. Finns dessutom lite annat jag måste göra. Roligt med skola igen!


Ladda upp två bilder från bulgarien! grymt kul :)






Lite brun blev man ändå, solade ungefär en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback