Burn This City

Sovmorgon i morse helt underbart, enda till kl 2! Behövdes kan jag säga.
När jag kom hem efter en tråkig filosofi lektion låg skolkatalogen på bordet, den är efterlängtad kan jag säga. Man kan ju bläddra igenom den hur länge som helst, nästan iaf och speciellt i början.

Imorgon blir det fest som kommer bli grym tror jag. Innan så ska vi åka och hämta våran badrumsinredning som äntligen har kommit. Blir spännande då allt är klart. Efter det blir det troligen att jag och marre gör oss klara för att åka iväg dit, käka middag, träffa massa folk och ha galet kul.

På lördag får jag se hur jag gör om det blir att fara på krogen eller om jag bara är hemma och återhämtar mig. hahah :P

Nu ska jag skriva naturkunskap, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback