Blind Evil

Vilken dag! Först försover jag mig och missar bussen, som tur var kunde pappa komma och skjutsa mig. Vi var på IKSU hela dagen idag, körde arobics, core, bodypump och sen blev det lite massage som avslutning. Kan säga att då man kom hem från det där blev det direkt att sova en liten stund. Sen blev det att hoppa in i duschen och fara till Droskan och käka tacobuffé med klassen. Helt underbart gott, fast blev helt proppfullt så efteråt ville man bara lägga sig ner och inte röra på sig. Men kan ändå inte säga att det var fel med kaffe på det hela!

Sen blev jag ganska lättad då jag fick höra att svenska talet som jag inte ens har börjat skriva och skulle redovisa på fredag blev uppflyttat. Har inte börjat skriva om det jag ska prata om än, och då är det ju ganska omöljigt att börja plugga in det också.


Imorgon blir det en seg dag, först ska vi stå och galaaa som tuppar med en kör. Skitskoj!... Sen har vi hål i 3 och en halv timme sen filosofi. Hoppas GOLL UM går med på att våran grupp får sitta och göra vårat samhälle på rasten så vi får sluta tidigare.


Gonatt!

Från yran eller kulturnatta tror jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback