This is life

Varför ska allt vara så fruktansvärt svårt. Jag menar livet är verkligen en dans på rosor, taggig och röd, kärlek och smärta. Mina dagar lär inte skina på ett tag utan jag får ta fram paraplyet och hålla hårt helt enkelt.
Varför ska det göra så förbaskat ont.. :(  Men vi kan fixa det här som kompisar nu också , det vet jag att vi kan. som du sa "bara man vill så går allt!"

Nu ska jag iväg och spela bowling med Jonzza och erik, blir nog kul. iaf roligare än att sitta hemma :p

hejs!

Kommentarer
oliver säger:

allt kommer att bli bra hoppas jag. men det var eller det kommer att bli en jobbig tid nu framöver. men du är allt och det kommer du förbli...

2009-03-08 | 20:44:50
Josefin säger:

väntaväntavänta, bowling med jonzza och erik? vad har jag missat?

2009-03-09 | 22:22:55
Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback