You Picked Me

Ibland undrar jag verkligen hur en del människor kan vara så känslolösa. Mamma kom in för ett tag sen och berättade att de var en hund som någon hade spännt fast i skogen och låtit den sitta där och hungra ihjäl. De är ju helt sjukt! Skulle aldrig klara av något sånt, lite dåligt man skulle må sen. Dom är ju helt försvarslösa och vet ju inte vad som händer. (visst dom kan bitas xD men de är inte poängen.. )

Är trött och vill sova nu. Anki måste komma hem så vi kan göra historian och nu fundera jag på att gå och sova en stund tills hon är hemma. Men lär ju bara bli tröttare, kanske kaffe funkar då? :P 

Åh mamma är så snäll, har gått och funderat på en parfym som jag har velat ha rätt länge nu, och igår köpte hon den åt mig och åh jag är så glad :]


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback