Whispers in the dark



Mhmm, glass glass glass i stora lass. Ibland undrar jag om inte B&J är det underbaraste som finns. Om de inte vore så ruskigt dryrt och onyttigt skulle jag äta det jämnt.

Blonderade håret idag och de blev bra tycker jag, är bara lite orolig att de ska bli så nött igen så jag måste köpa en olja till håret så det inte blir så torrt. Men det kan ju inte vara så dyrt ändå :)

Imorgon skola igen , först avspänning och stresshantering där jag hoppas på sova. Ja ja ska försöka att inte somna igen.. Sen träffa oliver på skoolan, blir niice : )  Engelskan kan ju ta sig, hörövning eller vad vi skulle ha, mmm ser man framemot.. 

Helgen blir party, först med fredan i Tsjö med massa folk och på lördagen blir det att träffa alla kusiner :) mycket chill helg. Var egentligen tänkt att dra till olivers stuga men de får vi styra sen ist! :)

Pusshej :)


Ska de bli en repris eller? ;)



























"Don't worry be happy"

Kommentarer
Anki säger:

HAHAHA det där har jag faktiskt tänkt på, att jag INTE ska ramla sådär igen! pinsamt om jag skulle göra det två gånger på samma ställe ju :P

2009-01-20 | 22:57:51
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback