Lovesong



Alla förändras vi, ibland till de bättre och ibland till de sämre. Det sägs ju att "Man lär sig av sina misstag" och de är en teori som jag håller mig fast vid.
När man slår sönder en spegel så brukar man säga att man får 7 års olycka. Eftersom jag inte hade speciellt tur innan så kanske de nu förändras till tur istället. Det är i alla fall det som jag vill. Det känns lite som att det kommer bli bättre, men bäst att inte ta ut något i förskott. De som händer händer.
Det är så svårt att veta vad som är rätt och fel. Jag har gjort så mycket som jag ångrar, sånt som verkligen inte var tänkt att såra, utan bara ett sätt att komma över. Hoppas nu att du vet det. Det känns lite bra nu, känns som de kommer bli bra igen.


Nu taggar vi skoter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback