Falling Behind

Idag har det blivit att ta det förvånadsvärt lungt och det har varit hur skönt som helst. Började morgonen med att knalla hem från Joella efter att ha haft världens härligaste kväll igår med hon och Martina. Var längesen nu sen sist.
Sen när jag kom hem han jag sova i en halvtimme sen upp tvätta håret och var beredd att fara till stöcke med josse och träffa några men de blev inte av så då gick jag och la mig ingen. :p

Fick en webbis idag av mina underbara föräldrar också, men jag är så less på den att jag vill AHH jag vet inte vad. Funkar att ta kort med osv men vet inte hur man ställer om den så det bli svartvitt och sen så den funkar på msn. Kan ingen som är bra på datorer komma och hjälpa miig!?

imorgon på dagen blir det att ta det lugnt och jag ska FÖRSÖKA läsa lite i engelska boken och skriva ner mina tankar och citat. sen förmodligen film och sen på kvällen blir det bio med Josse, Patrik och Johan. Blir nog trevligt :)

Tycker att du borde växa upp snart, bara ett tips annars kan de bli jobbigt ;)

Hejdå alla underbara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback