Stay with me

Eftersom min förra blogg krånglade så med visningsbilden och bestämde sig för att jag inte skulle få ha någon så började jag skriva på min gamla igen.

Dagen har varit segast och började med att kliva upp vid 6 imorse i lägenheten med alla brudar. Tvätta håret, trängas framför EN spegel och sen käka frukost. Men mysigt vare minsann! :) Var och sladdade igår också och nu vill jag sladda ännu mer bara! Sjukt kul iaf. Skolan var ju ingen höjdar dag men sista lektionen på idrotten gjorde dagen mycket mer roligt! SMUTSIGT ;) haha. Sen blev det att knalla iväg till bussen och sen hem och bli kompis med matteboken.

Imorgon blire matteprov vilket lär suga men eftersom jag är "kompis" med matten nu så får man hoppas på ett g. Nu ska jag nog gå tillbaka till min kompis ett litet tag och kolla igenom sammanfattningen och sen ska jag nog sluta :P Har sovmorgon imorgon också och det känns allt utom dåligt! helt underbart med andra ord, så då blire att ta nio bussen imorgon vilket innebär att jag kan sova lääänge : )

Hade lovely.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback