One gun



Dagen har rullat på , med både sovstunder pratstunder och totalt ovärda lektioner. Men det har funkat. Man har ju roligt sällskap iaf ;D

Imorgon blir det bio med Emelie,Angelica och Marielle. Ska se twilight och jag hoppas verkligen att den är så bra som alla säger nu. Hoppas bara inte jag har byggt upp för mycke förhoppningar nu, för då brukar dem inte bli så bra. Bättre och inte ha några alls.

På lördag blir det fest med massa nya människor och det kommer säkert bli super mega kul! :D Taggar järnet! orkar inte skriva något mer nu, hade skrivit ett långt innan men eftersom jag är så osmart klickar jag på ett ställe och poff så är allt borta :/


Tycker synd om Marre just nu :( förlåt att jag inte kunde hjälpa dig! men nästa gång i will help you! ;)



puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback