Walk Idiot Walk

Bästa dagen på länge! Allt började med dans imorse och då repade vi inför uppvisningen på måndag.Älskar den där dansen för man blir så glad av den. Sen hade vi betygsnack och då fick jag veta att jag har VG i dans!  Sen bar det av till Nydala med Anki för att ligga och steka i gräset som inte var helt fel. ("dom ligger och steker magarna..höhö"-coolingarna) Sen drog vi tillbaka till skolan med mopparna i full fart och fick veta betyget i samhälls sen fick vi fara. Så det var egentligen en ganska ovärd dag men den var kung.

Nu har jag också fått veta att jag troligen kommer att få tillbaka min dator imorgon och det kommer ungefär att kosta 2000 kr för lagningen! Helt galet! Mamma hoppade ju inte direkt av glädje när jag berättade det för henne...


Den kommande helgen blir nog hur bra som helst men jag kommer att sakna en viss person men vi får träffas snart! 

Helgen

Torsdag: Ska träffa Martina och Joella och det kommer att bli jättekul att träffa dem eftersom det var ett tag sen vi träffades. 

Fredag:  På fredag blire att fara till stugan med paranteserna och kanske Anki :) blir nog trevligt för det var ju ett tag sen som jag var där. Men det brukar bli lite långtråkigt ibland men då kan man alltid lägga sig och steka vid stranden i min nya bikini! oj vad jag har längtat att få använda den! och kanske doppa sig en snabbis i havet. sköööööntskönt :)

Och i stugan blire att vara hela helgen i princip så nu har jag inte något mer att berätta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback