"Sommarlov när vi glider fram på moppen, brum brum"

Så nu har jag också skaffat mig en blogg som nästan alla andra har och Emelie jag lovar att jag ska försöka att vara aktiv och skriva massor så du har något att läsa.;)

Nu är det snart sommarlov och alla läxor är bortgjorda men fortfarande känns det inte riktigt som att det är sommarlov om 1 vecka och en dag.. Känns nästan overkligt eftersom vi har pratat om det så länge och nu är det äntligen här. Nu måste jag bara hitta avslutningskläder och det är ju alltid lika svårt... ska man ha klänning eller shorts, linne eller tunika? Får nog ta att fara ner på stan och börja min sökning.

Som iaf dom jag brukar umgås med så vet ju dom att det händer en del i sommar och det ska bli jättekul!
Ska bli spännande och se om allt vi har planerat kommer att hinnas med. Men förhoppningsvis så hinns allt det värda.
+ Pdol
+Mallis
+Festa osv.
+Trästock

Dansuppvisning på måndag och det kommer nog att bli jättekul men känns ändå nervöst eftersom det är ju just innan finalen på brännbollen så det kommer typ att vara rätt mycket folk där och det värsta är att det är nästan bara folk från skolan så då vill man gärna inte skämma ut sig... men TAGGA NU ANKI! :D
Temat är Grease och vi ska vara klädda i rosa linne och sen svart nertill men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ha ett par shorts eller om det blir mjukisbyxor men det får nog vädret avgöra.

Nä snart ska jag nog gliiida hem på min cykel från Martina och nu håller jag tummarna på att jag får tillbaka min dator på torsdag eller imorgon...

Kommentarer
Ankiiii säger:

Jag taggar dansen! :D
och jag skulle nog gissa på att det blir varmt så det är bara att ta på dig tights och shorts :)

2008-06-03 | 22:03:19
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se
ANKI säger:

Vi måste fortsätta på våran låt juu! ;D

2008-06-05 | 21:39:48
Bloggadress: http://aangeeliicaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback