Rock'n Roll Highschool

Sommarskolan börjar bli gaanska dryg just nu och nu vill jag bara få den veckan som är kvar efter den här överstökad så jag sen kan njuta av sommaren!

Nu ska man försöka vara nyttig och börja motionera mer, det var en sak som jag och Anki kom fram till en av alla raster som vi har på sommarskolan. jag har faktiskt varit duktig att pallra mig ut och springa i veckan och köra lite situps och sånt. Men nu snart måste jag börja ta i med det här att äta nyttigt eftersom det går inte så bra så nu blir det typ bara sallad i en vecka på sommarlovet. När sommarskolan är slut alltså för där får man yogurt och där behöver man mat så man orkar tänka.

När jag kom hem visade det sig att mamma har varit så snäll så hon har köpt två tröjor till på stadium åt mig. Det är ju rea där som på alla andra ställen i stan och då var hon snäll och shoppade lite åt mig...

Nu har jag äntligen tänkt att ta itu med min garderob som knappt går att stänga men det blir att göra imorgon efter jag har träffat min kusin som bor i Stockholm som jag inte träffat på aslänge! Vi funderar på att fara ut och springa och hitta på något men jag är lite orolig att om vi far ut och springer så kommer jag säkert hamna hur långt bakom som helst och flämta som en hund eftersom hon brukar springa gaanska låååång..... men det blir nog kul vad det än blir..
"först kommer man in i första andningen och sen andra andningen och då går det lättare att springa..."
"men om man inte kommer upp till andra andningen då?!" haha ;P vet inte om någon fattade det där men...

Sen i helgen blir det förhoppningsvis någon fest någonstanns men det är ju wheels så det måste ju hända något..

Sen tänkte jag ladda upp en sommarbild bara för att :)


Kommentarer
Marreee säger:

Jag gillar din profilbild SILVERsandra! :D

2008-06-26 | 17:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback