Do you wanna be my fjortisboy

Så nu har man klarat av den tredje dagen på sommarskolan.. det börjar blir lite smått drygt men det kan faktiskt vara lite kul ibland också när man löser saker som man inte brukar kunna. Men det som är mindre kul är att sitta inne hela dagarna och räkna matte medans det är fint väder ute. Det är ju som de här dagarna det är sol och varmt ute som man vill fara till stranden och steka.. men det går ju inte för jag räknar matte....... aja men nu ska jag inte klaga utan vara glad att jag får betalt för att räkna matte och att jag kommer förhoppningsvis att få godkännt efter det här.

jag och anki låg och stekte idag på stenplattor när plötsligt.....

anki - "åh det bränner så på mina ben!"
jag- "Mm på mina med fast det är skönt"
plötsligt kommer en av våra lärare bakom oss och säger stenskönt!

kanske inte så jättekul men det var roligt då xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback