All The Same

Sommarlovskvällen blev mycke bättre än jag trodde med tanke på hur den började, men den blev ändå super!
Har fortfarande kvar Emelies på handen men det ger bara minnen så det är lite smått kul.

Nu har jag äntligen fått tillbaka datorn efter att den har varit på lagning i ungefär huuundra år enligt mig iaf men det är väl bara för att jag brukar sitta vid den jämt. Min mobil har även den kommit tillbaka från reparation och jag är just nu överlycklig!

Har varit i stugan med joella och martina och det blev hur kul som helst och dom är som vanligt lite små galna och bestämde sig för att bada när vi var ute med båten även fast det var hur kallt som helst. Sen så gick vi en långpromenad på kvällen och tog massa roliga bilder, mycket trevligt.

Snart är det ju midsommar som alla vet och den blir förhoppningsvis hur kul som helst men jag brukar alltid tagga för mycket och sen blir jag bara besviken så den här gången har jag valt att inte bli för uppspelt utan ta det som det kommer.
Första dagen på sommarskolan idag och det gick faktiskt bra. Men det roligaste var på morgonen när jag och Angelica kom till skolan och satt där utanför och när jag sneglade mot skolan så får jag ju inte mindre än se en person som vi inte gillar... menmen blir att dissa henne i 3 veckor


Kommentarer
emelie säger:

aaaaaaaaaw,:]

tyvärr så har inte jag kvar ditt eller nån annans, de försvinner så fort från mig :(

2008-06-17 | 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback