Jag dansar aldrig nykter.

åhåå, så nu äre bara att tagga pdol då! känns nervöst och kul på samma gång men förhoppningsvis så kommer det att bli hur kul som helst.. taggar nu med massa låtar som jag hoppas artisterna ska sjunga. Hoppas också att det som kanske kommer hända inte händer.......

nu håller jag på att tvätta förfullt eftersom jag måste ju ha med mig massa kläder eftersom jag har lärt mig av mina misstag till skeå. xP

Idag har jag varit i stugan och dit kom även min syrra och hennes familj och jag och simon vågade oss till och med och bada ;) eller jaa... jag kanske inte badade riktigt med nästan.. xD men simon doppade sig och simmade osv.. höll på att tappa mina sandaler för jag bestämde mig för att bada med dem men där vi badade var det sjunkbotten och självklart så skulle mina skor fastna där. Men efter en stund så flöt dem upp.

Nu ska jag vara tråkig och skriva en packlista till PDOL imorgon. Xp

Pengar
Hårschampo,balsam,duschkräm
Sminkväska
Tandborste,tandkräm
PDOLBILJETTEN
Parfym
Munktröja
Linnen
Shorts
Tights
Plattång
Hårspray
Bikini
Underkläder, sockar
Regnjacka
Mjukisbyxor
Jeans
T-shirt
Mobil+ laddare
Örhängen
Påslakan och kudde
Pyjamas
Handduk

+ säkert massa mer XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback