We All fall

Marre jag vet verkligen vilken du är beroende av och JAG MED! ;)

Klippte mig igår och det känns som att allt hår försvann :( nu vill jag skaffa mig hårförlängning... OM DET INTE VORE SÅ FÖRBANNAT DYRT... hatare.

Nyår imorgon och ingen vet vad som händer, eller jo säkert någon. Borde egentligen börja kolla runt lite och se om de dyker upp något.
blir förmodligen förfest innan och sen blire att se vad som blir.

Anki kommer hit och då ska vi gå ner till bastun och fixa oss och kanske kanske kanske tona mitt hår brunt. känns inte bra när man kommer med förslaget till sin mammi och hon säger du passa inte i brunt när man har köpt färg och allt..
Men det blir nog mysigt iaf! GLITTER GLITTER GLITTER! :)







Kommentarer
Josefin säger:

färgade du håret? :D

2009-01-01 | 15:29:51
Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
sandra säger:

nä det blev aldrig av : (

2009-01-02 | 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback