Sweet Dreams

Det måste det måste det måste det måste bli bra. Allting måste bli bra, annars vet jag inte vad som kommer hända. men det här FÅR bara inte hända. Bara och vänta nu på svaret. Men nu håller vi tummarna på att det går bra!

Nu börjar verkligen julstämningarna komma, sjukt mysigt, men har inte börjat köpa julklappar ännu som känns liiite jobbigt. jag menar slösa pengar på andra xD haha. nä nu ska jag inte vara självisk. Julen handlar ju om att ge och få så äre ju bara.
Det gäller bara att tänka ut vad man ska ge alla och så. Inklusive vad man vill ha själv. Och nej jag har inte kommit på något ännu anki men jag funderar för fullt!

Jag och Emelie vill och fika, det skulle vara SÅÅ gott! så nu måste vi fara och fika snart  :)

Snart kommer martina hit och det blir mysigt! blir lite depp bara för en viss person (b2) åkte buss med henne... hm... xP

Tagga luciavakan på fredag då :)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback