Far From Home

Pluggat trafikant sen jag vaknade till seeent!... Sjukt trött och orkar inget nu. nu vill jag bara få provet bortgjort och klara det. Vore det bäästa som kunde hända imorgon.

SOVASOVASOVASOVA. Förlåt jag orkar verkligen inte komma med något långt inlägg just nu men kan berätta lite vad som kommer hända i veckan.

Imorgon blire att dra med tjejerna till Tsjö en sista gång och se skräckis och bara mysa.
på tisdag har jag ingen aning om vad som blir men på onsdag ska vi vara i lokalen och chilla tusen och fira att vi får jullov :D kommer bli supertrevligt och hur kul som helst. Första gången vi är där nu sen mars typ ;p

Sen på torsdag får vi ju jullov men jag vet faktiskt inte vad som händer mer den dagen , men får ta det då :)

Pusshej :)


We are living on hope,
We are living on life,
Depending on truth until the day we die.


Kommentarer
Josefin säger:

åh men fusk! får ni lov på torsdag? attans. sån tur fick inte jag ha.

2008-12-16 | 18:14:36
Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
sandra säger:

joruu ;) men alla gymnasium har typ så :)

när slutar ni?

2008-12-16 | 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback