Between you and I

Dagen idag har ändå gått hyfsat, gjorde bort redovisningen på trafikanten som jag tycker ändå gick bra, sen har det bara varit en slapp dag. Imorgon blir det världens skönaste dag! Börjar halv 11 och slutar efter den lektionen och då har vi gruppträning som är yogafitt :) Sjukt nice!

Nu är det verkligen inte länge kvar till julen. Bara sjukt vad tiden rinner iväg! Men det känns underbart, julbak, julklappar och mys :) inte alls fel. Nu taggar vi lussebak och glögg!

NEEEEJ säger jag bara , Marre vi får inte låta det här ske, det går bara inte inte inte INTE för sig! vi måste stoppa det här nu :P


Lägger upp en mysbild som jag tog idag då jag tände massa ljus fulla mitt rum :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback